П`ятниця, 10.05.2024, 16:46

Меню сайту
Школа тренінгів
Форма входу
Випадкова цитата

У схованках душі своїй я чинив великі подвиги, перемоги і благодіяння - так що боротися з життєвими негараздами в мене вже не вистачало ні сил, ні часу.

 Борис Андрєєв
Чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
         
 
ЄВРО 2012 - Інформер - До початку чемпiонату Європи з футболу 2012 року залишилось...

free counters
Головна » 2010 » Грудень » 25 » Координаторам Проектів

00:10
Координаторам Проектів
Тим, хто вважає себе сильним,
не слабаком і не боягузом

Для координаторів проектів, заходів, акцій
присвячується


  Спішу усіх засмутити - Севастіян вернувся з відпустки і знову узяв (-ся) на себе усі права та обов'язки голови ЛОГО "Борець". З нагоди цієї сумної події я підготував розширену версію такої собі "допомоги" для координаторів проектів, акцій чи заходів. Її завжди можна переглянути на форумі у відповідній темі. Прошу пробачення, що не пройшов усієї системи додавання новин на "Головну". Отже, читайте:

    ЯКОСЬ:
    Ви зголосилися, Вас призначили, заставили, Вам, врешті, захотілося стати координатором проекту, заходу чи акції – Вам навіть не снилося в найстрашніших Ваших снах, що з Вами тепер відбуватиметься, не знімали таке у кіно і не писали такого у книгах.  Навіть не жити – Ви молитимете, аби хоча б існувати і це ще із пільгами… Але, мабуть, я занадто скептичний, пропускаю наступну лірику, тому…

    ПОЗАВЧОРА:
    ЯКЩО все ж Вам невдало лягли карти, планети не зійшлися, перебіг чорний кіт з пустим відром і Ви врешті стали координатором проекту, для початку рекомендую зібрати координаційну раду (або як ми будемо називати це явище надалі - команду) – у неї зазвичай входять люди, які хочуть займатися тим чи іншим проектом, трудоголіки і ті, які не знають, яка каторга їх чекає. Та все ж є випадки, коли Вам самим варто запросити (запропонувати) певним людям увійти у Команду, наприклад, новим учасникам (ті, що на випробувальному терміні, – це стратегічно важливо, щоб залучити їх до команди Борця як такої загалом) чи людям, що спеціалізуються з певних якихось напрямів вашого проекту. 
    Як же зібрати Команду? Тут має запрацювати популістсько-інформаційний напрям ваших іще так мало розвинених лідерських навичок, а зокрема – створюєте на форумі сайту Організації відповідну тему про ваш проект, де пропонуєте увійти в команду охочим (чи бажаючим). При потребі (якщо проект з тих чи інших причин вже є готовий, обдуманий і не потребує доопрацювання), окрім форуму, пишете статтю чи домовляєтеся (розуміти як організовуєте) з керівником напряму наповнення сайту про неї (про статтю). Для кращого (стараннішого, відповідальнішого, серйознішого) повідомити усіх про старт нового проекту і про набір у команду приватним повідомленням (розсилка електронною поштою, вконтакті, для більш мажорних – смс, ммс, поштові листи). Також разом із створенням команди ви можете винести проблеми-питання, які фундаментуватимуть (еге ж, цікаве слово?! – для найрозумніших – від слова фундамент) сам проект.
    Паралельно з вербуванням найнаївніших, що "буде весело", ви пишете ваше бачення проекту (вдома за кумпутером, у програмі Word), щоб уже на живій зустрічі Команди – ви змогли їй (Команді) щось презентувати. Проект рекомендую писати від "А" до "Я" - це зідеалізує (від слів "ідеалізація" - "ідеал", а не від слова "ідея") роботу, структуризує її, відверто полегшить знову ж таки її у майбутньому. До речі, Проект – це декілька роздрукованих аркушів А4 формату з метою, цілями, описом, кошторисом і іншою всячиною бюрократичною.
    Раджу не затягувати зі стартом проекту (якщо проект сам не вимагає цього), час збору Команди для орієнтації – 2 дні, день третій – зустріч команди або зустріч блокнотиків (натякаю на те, що варто усе записувати на таких ось збіговиськах Команди) – знайомитеся між собою (ну ж усіляке буває), розглядаєте проект запропонований Вами (координатором проект), доповнення інших членів Команди, корегуєте, редагуєте (зазвичай мета і цілі не змінюються, важливі – опис і сам процес роботи), доходите консенсусу (це важливо – робота буде ефективніша), складаєте план роботи (бажано по днях), розподіляєте обов’язки, напрями роботи, цьомаєтеся і топаєте геть. Результати зустрічі команди виносите у відповідній темі на форумі (на головній сайту - непотрібно).
     Домальовуєте останні контури проекту – якщо потрібне фінансування спонсорів – складаєте спонсорський лист (чи координуєте його написання) і, відповідно, запускаєте процес аля-"дядюшка Спонсор, памагі пажалуста"  – відповідаю зразу ж: "Ні, не зарано!". Зморені від роботи, відпочиваєте, звісивши ноги з крісла і вкотре відписуючи комусь з команди, що ви втомилися і хочете спати… Зокрема – бути координатором проекту – це хороший метод схуднути.


    ВЧОРА:
    Робота кипить, навіть – перекипає. І щоб про неї знали усі, а не лише "Я і мая каманда", потрібно організувати про неї повідомлення в ЗМІ – на мою думку, достатньо анонсування проекту, але і воно може складатися з двох моментів (як координатор, відчуєте, що ваше!): момент перший – анонсування про проект, як такого, що він є, момент другий – як такого, коли буде, наприклад, подія року – весілля Грицька і Йванка – відбудеться влітку – це за першим моментом, за другим моментом – завтра Грицько і Йванко одружуються о 7 ранку на перехресті Сліпих. Також не забуваємо анонс дублювати на головну сайту Організації. Постійно "юзаємо" (як мені казали, що то єсть від якогось там гамериканського дієслова) форум, використовуємо його, як засіб повідомлення усіх про процеси, що відбуваються у проекті, радимося, отримуємо поради, ділимося досвідом. 
    Також не забуваємо знимкувати увесь процес роботи (звісно, якщо це потрібно) для фотоархіву (та й так – мати знимку на пам’ять про ті кляті роки мого життя).
   При необхідності будь-якої поліграфії – координуємо її дизайн, створення і видрук. Якщо вуличний захід – не забуваємо реєструвати його у Міській Раді. 
   Ретельно готуємося переддень, переддва, і передтри (читати як дивні прислівники): на заході повинен бути обов’язково фотограф, бажано прапор (якщо є де) Організації, присутня символіка Організації на самих учасниках акції, запрошуємо (як треба) ЗМІ.  Ніч перед заходом не спимо, не їмо, чимось поганим не займаємося – в сотий раз перевіряємо, чи все гаразд і чи нічого не забулося… Клянемо той день, коли зголосилися стати координатором.


   СЬОГОДНІ:
   Ось і настав цей день. Ви контролюєте, щоб було усе якнайкраще, що усі і уся були задоволені – та й ви отримали від цього усього, як кажуть діти на тренінгу, масу позитиву. Жартуєте з фотографом, стараєтеся сказати щось розумне на камеру чи у диктофон або під запис у блокнот (з Дімою Біланом на обкладинці) якомусь провінціалу-журналістику, в разі форс-мажору – рвете волосся на голові, кров з носа, юшка з вуха, і ще щось з іще звідкись – але вирішуєте проблеми. Але насправді проблем не повинно виникнути, якщо ви правильно дотрималися "позавчора" і "вчора".  Врешті, після організації Ви маєте можливість отримати найсолодше – результат. Та це ще не кінець… ;)

   ЗАВТРА:
   Отже, Ваш захід (або схід) позаду, але ваші проблеми на цьому не завершилися. Ви повторюєте майже те саме, що робили в пункті "вчора" - організовуєте статтю на сайті про отримані результати, дублюєте їх усюди, де попаде, слідкуєте, щоб ці результати потрапили максимум в ЗМІ. Підготовлюєте для відповідальної людини фотозвіт у фотоархів Організації. При потребі робите фінансовий звіт. Якщо проект не вимагав великих фінансових витрат, але все ж вони були і вам було б добре ці витрати компенсувати, готуєте відповідний кошторис для керівництва Організації. "Ти знаєш точно, де я живу…" - це просто слухаю таке зараз, відволікає. Отже, продовжимо: звісно, часто-густо-млосно-плоско в акціях бере велика кількість людей (то я про волонтерство) – тому варто їм за це якось подякувати – зазвичай це відповідні грамоти, подяки, відзнаки тощо, але Ви можете, звісно, підійти до цього по-своєму, оригінальніше! Також не забуваємо підготувати (але це теж за бажанням), знову ж таки, подяки, похвали тощо для своєї команди. Іще один момент – усю свою базу волонтерів десь зберігаєте, сумуєте (від слова "сума", а не "сум") зі старою базою волонтерів. Уся ця робота не повинна розтягуватися – до трьох днів, але нагородження можна зробити і пізніше. Відтак  врешті дороджуєте те, що не вродили іще, і йдете дивитися солодкі сни…

    ПІСЛЯЗАВТРА:
    Один з найважливіших пунктів роботи – це аналіз усієї попередньої роботи – обговорюєте зі своєю командою плюси і мінуси, помилки та кращі ходи, сваритеся, критикуєте, хвалите одне одного, робите висновки і врешті підсумки. Пишете якийсь відповідний Звіт для керівництва організації, отримуєте іще порцію критики, докорів, зневаги, плювків у лице, приниження і так далі, відчуваєте себе останнім… кимось там, доопрацьовуєте почуте і відповідно шукаєте-плануєте ваш проект у майбутті. Далекому чи близькому. Але плануєте. І зі спокійною душею – відпочиваєте.


   ОКРЕМІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:
   Будь-яку справу починайте з Богом.
   Будьте позитивні – позитив, як магніт. Інші це відчують… І підтягнуться! ;)
   Прислухайтеся до думок досвідченіших і старших, навіть тоді, коли вони здаються Вам абсурдними.
   Будьте самостійними, Вас не навчать чужі помилки, як глаголить якась там народна дурість, насправді Вас навчать Ваші помилки. Не бійтеся помилятися, фатальної помилки Вам ніхто не дозволить допустити, а всі інші – можна буде виправити.
   Не зліться через дрібниці – через них Ви не побачите найголовнішого.
   Не забувайте – Ви не повинні робити усе самі – ваше завдання організувати людей, які це робитимуть, якщо не замість Вас, то принаймні з Вами.
   Не соромтеся питати поради – інколи одна порада зекономить вам декілька чашок кави.
   Не відкладайте те, що можете зробити раніше… Банально, але повірте – дуже і дуже реально.
   Запам’ятайте: Ви Борець – і ваш стиль життя БОРОТИСЯ! А через Боротьбу – найлегший шлях до перемоги!

З добрим словом і почуттям гумору,
голова ЛОГО "Борець"
Севастіян Вонс

Опублікувати
Категорія: Наша діяльність | Переглядів: 1028 | Додав: Povstanec | Теги: проекти | Рейтинг: 5.0/8
Всього коментарів: 11
11 гуцулка_Ксеня  
0
читаю-не начитаюся smile

10 Povstanec  
0
твоїх повідомлень я не стирав

9 Slavko  
-1
далі за своє? хто повидаляв повідомлення як завжди "лишні"?

8 Tyler  
4
Чудова стаття.
Прочитавши її, я ще раз, особисто для себе, переконався для чого вступив в "Борець", для чого вже протягом року працюю цьому напрямку і чому з дитинства цікавлюся режисурою.Бо організовувати якийсь захід, виставу, зйомки фільму чи ще щось таке це чудово. Усі ці організаційні питання, проблеми, довгі роздуми, постійне прокручування в голові запитань про те чи все зроблено, чи нічого не забуто, уся ця велика заклопотаність - це найдивовижніша річ зі всіх.Це відчуття задоволення, бо ти робиш те що хотів робити завжди.Тому особисто я радо візьму на себе відповідальність за якийсь захід, радо допоможу іншим в організації, і радо буду пропонувати свої ідеї, і взагалі буду робити все що можу для ще кращої роботи організації.Для цього і вступив в ГО "Борець".

7 Лілейка  
0
На картинці отой бідний песик - майбутній координатор проекту?! smile

Поборовши весь шлях від позавчора до післязавтра, існує велика ймовірність схуднути, хочеш того чи ні biggrin

Взагалі - дуже корисно! і кумедно:)


6 Ir4uk  
0
з поверненням! цікава і корисна стаття...а картинка виносить )

5 Klym  
1
Ти вернувся! Для мене самим найтяжчим пунктом буде слухати порад старших, тобто вріх Борців.

4 Viktoriya  
1
Це справді дуже допомагає в координації проектів!

на собі випробувала...
(хоч і в "роботі" було досить "-", воно вчить на майбутнє уникати цих помилок)

Д.с. Севастіяне, з поверненням! wink


3 myrchatko  
0
круто wink

2 inkvizutor  
2
круто!!! мені сподобалося! іхіхіх! тепер тільки б щось придумати

1 lvivanka  
2
було лінь, але прочитала cool
хм...варто взяти до уваги, є кілька мудрих речей wink
д.с. дякую

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Теги
Свіжі новини
Наша кнопка
Громадська організація 'Борець'
Наші друзі
 Українські пісні  Пам’ятай про Крути
Copyright Нескорений © 2024