Борець-3000: Битва за Грант! Вже цієї суботи, 26 березня 2011 року, на території незмінної борцівської Боївки відбудеться продовження другої частини найреальнішої рольової гри "Борець-3000: Битва за Гранти". Не пропусти: запекла боротьба команд, найгостріші проблеми в найнезручніші моменти, вдалі повороти на дорозі руйнування міфів про бездіяльність тих чи інших методів розробки і реалізації проекту, словесні баталії, суперечки, стукіт зароблених балів, агресивність і повні шкарпетки драйву, максимум відтворення життєвих каменів спотикання, аплодисменти - ДОВЕДИ, ЩО ТИ НАЙКРАЩИЙ, доведи, що твій стиль життя - це Борець!
Отже, в продовження першої рольової гри "Борець-3000: Початок" правління під впливом дуже ефектних вражень і бажання борців підготувало іще один батл на тему створення і реалізації розвитку проектів - "Борець-3000: Битва за Гранти". Хто не був, хто не чув, хто не знає?! На початку гри її організатори розподіляють усіх на команди, далі ви отримуєте завдання і протягом етапів його виконуєте. Перемагає та команда, яка набере найбільшу кількість балів. Заради збереження інтересу до гри ми не відкриватимемо усі козирі - усе буде сказано і пояснено в суботу. Ага, нагадаю:
субота 26 березня 2011 року о 16:00 Боївка
Приходьте, насправді має бути дуже цікаво. Можете привести друзів, які хочуть вступити в Борець - думаю, їх це іще
... Читати далі »
Тренінг "Лідер та його команда" ЛОГО "Борець" в рамках проекту "Школа тренінгів" у львівських школах проводить цикл тренінгів "Лідер та його команда". Тренінг розрахований на учнів 9-11класів.
Мета тренінгу - заохотити старшокласників до активної участі у громадському житті міста і країни загалом, вдосконалити їх лідерські здібності.
Запрошуємо усіх охочих стати тренерами і провести з нашою допомогою свій тренінг! :) За детальнішою інформацією звертайтесь до координатора проекту, Оксани Петрик, 0969579305, oxypetruk@gmail.com.
Також запрошуємо до співпраці школярів! :) Якщо би ви хотіли мати такий тренінг у себе в школі, в класі, пишіть нам ;)
Це дуже весело, позитивно і пізнавально для обох сторін навчального процесу!
... Читати далі »