"У бійцівський клуб вступають найсильніші і найрозумніші люди. З потенціалом, який витрачається даремно. Ціле покоління працівників бензоколонок, офіціантів, рабів у білих комірцях. Реклама змушує нас купувати дорогі тачки і ганчірки. Чорт забирай, ми вкалуємо на ненависних роботах, щоб купити непотрібне нам лайно. Ми - пасинки історії. Ні мети, ні місця. На нашу долю не випало ні великої війни, ні великої депресії. Наша війна - війна духовна. Наша депресія - наше життя. Нам вселяли по телевізорі, що одного разу ми станемо міліонерами, кіно- і рок-зірками. Але не будемо ми ними. Поступово ми починаємо це розуміти, і це дуже, дуже нас бісить" - Тайлер Дерден.
Головний герой "Бійцівського клубу", просто Оповідач, простий, непримітний американець. Він живе сам у своїй великій квартирі, працює лінійним службовцем компанії - виробника автомобілів і одержимий матеріальними благами. Все його помешкання, від спальні до кухні, обставлене модними меблями та найновішою апаратурою, в гардеробі лише новий одяг, а вільний час наш Оповідач проводить читаючи рекламні каталоги. Він типовий, поведений на речах, споживач. Через постійний стрес на роботі та часте пересування між часовими полюсами, герой страждає на хронічне безсоння. "Коли у тебе безсоння - все здається нереальним. Все дуже далеко від тебе. Все навколо - копії, копії, копії" - скаржиться він. Щоб повернути собі сон він починає
...
Читати далі »